Christmas series #5: My christmas wishlist!

christmas series wishlist blog

Het is alweer bijna kerst, en dat betekent o.a. kado’s geven en nemen. Zelf heb ik meestal geen idee wat ik moet geven aan anderen.

Omdat niet alleen ik dat probleem heb, leek het me leuk om een wishlist te maken. Zo maak ik het andere mensen makkelijker en misschien haal jij er ook nog wel inspiratie van. Oké, ik geef toe, sommige kado’s zijn misschien iets te duur voor ‘gewoon’ een kerstkado. Maar, a girl can dream.. right?


Mac Faux Lipstick

MAC_faux_lipstick_kylie_jenner09

Dit is volgens veel beautybloggers dé Kylie Jenner lipstick. Kylie brengt deze nude bruine lipkleur weer helemaal terug en ik verwacht dat ie ook in 2015 nog heel trending zal zijn. Ik zou een half jaar geleden echt niet moeten denken aan zo’n bruine kleur, maar ik vind het Kylie zo mooi staan, dat ik het wel het proberen waard vind.

Mac Faux Satin Lipstick €19,00

Bron foto


Tweezerman Pincet

IMG_49121

Als ik iets echt heel graag wil, is het wel een Tweezerman pincet. Ik mocht deze ooit even lenen van een vriendin, en ik werd gelijk verliefd. Hij werkt zo fijn. Wat ik vooral heel fijn vind is dat hij de haartjes er helemaal uit trekt, aangezien ik ook wel eens een pincet heb gehad waarbij de haartjes steeds kapot gingen.

Fun fact: je kunt je pincet opsturen om hem te laten slijpen. Helemaal gratis!

Tweezerman Pincet €26,25

Bron foto


Victoria’s Secret Fragrance Mist

21

Een paar dagen terug liep ik met een vriendin door een Victoria’s secret winkel. Ze was al langer op zoek naar zo’n fragrance mist, dus toen we langs de winkel liepen, wilde ze heel graag naar binnen. Mede door haar enthousiasme werd ik langzaam ook verliefd op dit product en zo belandde hij op mijn wishlist. Ik vind ‘Secret Charm’ met Honeysuckle (kamperfoelie) en Jasmine (jasmijn) erg lekker ruiken.

Victoria’s Secret Fragrance Mist €14

Bron foto


Lush Snow Fairy Douchegel

lush_douchegel_ponche_rose_jam_snow_fairy05

Ik lees altijd zó veel goede dingen over de Lush Snow Fairy douchegel, dat ik wel erg benieuwd ben geworden. Wel is het zo dat het een hele zoete geur blijkt te zijn, niet helemaal mijn ding. Maar omdat ik eigenwijs ben, en omdat ik stiekem toch wel ben overtuigd door alle beautybloggers, staat ie op mijn wishlist.

Lush Snow Fairy Douchegel 100g €5,95

Bron foto


Dit was het alweer. Mijn wishlist is een beetje magertjes moet ik toegeven, maar daar is niets mis mee toch? Ik ben blij met alles wat ik zal krijgen. Simpele kleine dingen als fuzzy socks of een doosje chocola zijn ook leuk om te krijgen, misschien zelfs wel als beauty-pakketje met nog een maskertje erbij ofzo.

Wat staat er allemaal op jouw wishlist?

image

 

Laat een reactie achter!